Eindelijk weer samen!

Breaking news!

Dat is wat ze hier gisteravond zeiden om aan te kondigen dat het diner klaar was!

Even een kort berichtje van ons uit Tanzania! Het is hier geweldig! Moeilijk te beschrijven, maar de omgeving en de locaties waar we verblijven zijn prachtig en de mensen enorm vriendelijk. We worden erg verwend!

Alles gaat hier ‘pole pole' (langzaam). In het begin was dit wel even wennen, maar tegenwoordig doen we er zelf ook aardig aan mee!

Eerder hebben we gelogeerd in tenten, hutjes en lodgesmet uitzicht op bijvoorbeeld de Serengeti of een prachtig meer, en waar we 's ochtends konden kijken naar de buffels en nijlpaarden of de zee hoorden ruisen!

We hebben tijdens de safari's veel dieren gespot en bijna de olifanten en giraffes kunnen aanraken! De fotogeheugenkaartjes raken al aardig vol!

Vanochtend een lokaal dorpje en de Masai bevolking bezocht. Mooie rondleiding gehad en bizar om te zien hoe de mensen hier nog leven. We hebben mooie foto's gemaakt, maar we bleken zelf ook een bezienswaardigheid te zijn en werden regelmatig gefotografeerd!

Nu liggen we aan het zwembad in Selous en slapen we in een villa (gisteren kregen we de vraag of we 2 huisjes wilden of een villa, doe ons het laatste maar!). Morgen op weg naar Zanzibar, om nog een paar dagen te relaxen en daar de boel te verkennen!

De tijd gaat veel te snel! Morgen in Dar es Salaam zullen we proberen dit berichtje online te zetten!

Ben erg blij Roddy weer te zien, hoewel we wel weer even aan elkaar hebben moeten wennen; zo hoor ik 's nachts geklaag dat ik op z'n haardos lig (‘au je ligt op mijn haar!'), die aanzienlijk is gegroeid in vier maanden!

Liefs Marleen

Leon en Anneke

Leuk hoor en inderdaad eindelijk weer samen! Ik kijk uit naar alle foto's, want ik ben wel erg benieuwd na alle verhalen die ik hier gelezen heb. Geniet nog even!

Maria

Dus Marleen, je hebt het kamperen overleefd! Gelukkig!
Lekker nog een weekje relaxen daar: have fun!
Verder alles rustig op de Biesbosch. Tot volgende week.

Bart

Hoi Marleen,

Ik keek net naar de foto's en idd, Roddy heeft (relatief) lang haar zeg :P

gr, Bart

Gem

Hihi dat zal wel wennen zijn ja!! Genieten jullie!!

Liefs Gem

Mama Martini

Fantastisch al die mooie Afrikaanse dieren en dorpjes. Geniet ervan zo met z'n allen!

Kus, Anne-Martine

annegien en nick

hee marleen en roddy,
zo te lezen vermaken jullie je goed. mooie fotos.
relax ze de komende dagen en geniet er nog van.
gr x annegien en nick

Jonathan en geertje

Hey roddy en Marleen,

Hartstikke leuk om alle verhalen van de afgelopen weken / maanden gevolgd te hebben! Fijn dat we jullie binnekort weer in levende lijven kunnen begroeten. We zijn erg benieuwd naar je krullen! Vooral geertje natuurlijk ;-)

Geniet nog lekker van jullie laatste dagen daar en tot snel.

Groetjes Jonathan en geertje, Mika en Roxxi

Ps: ons huis is verkocht!