Intermezzo

Beste allen,

het vrolijke verhaal dat ik voor jullie had klaar staan moet plaats maken voor het volgende bericht. Deze week heb ik het bizarre en immens tragische nieuws vernomen dat mijn oom Jan is overleden. Veel te vroeg en totaal onverwacht. Na wikken en wegen van verantwoordelijkheden en emoties heb ik besloten om terug te gaan, zodat ik dinsdag bij de uitvaart kan zijn, naasten kan ondersteunen en fatsoenlijk afscheid kan nemen.

Vanavond vlieg ik naar Nederland en vrijdagavond zal ik terug vliegen.

Groet, Roddy

Reacties

Reacties

Rob Mooij

Vreselijk! Sterkte Roddy.

Anouk

Eindelijk heb ik door dat je een reisverslag bijhoudt en dan juist met bovenstaand nieuws wordt mijn aandacht getrokken. Heel veel sterkte komende tijd voor jou en je naasten en goede reis.
Liefs uit Zwolle

siegies

Wij waren op dit bericht voorbereid door Marleen.
Wensen alle familie sterkte met dit onverwachte verlies.
Behouden aankomst en tot ziens.

Petrabloot

????????????????????????????????????????

Petrabloot

Hou van jou

Bart

Sterkte Roddy, ook aan alle nabestaanden.

Ida

Roddy, gecondoleerd voor jou en je familie! Goede keus om samen te zijn, sterkte!

Monique Cuijpers

Volg je hart, doe je goed! Sterkte voor jullie allen, ik hoop dat het een harmonieus afscheid kan zijn!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!